2014. július 17., csütörtök

Top 4 női karakter + Következő fejezet információk

 Kedves Olvasók!

Sajnos én is azt hittem, hogy készen leszek mára a következő fejezettel, de nem így lett. A fejezetnek talán a fele van kész, és ha sietek még be is tudnám fejezni, de nem szeretnék egy összecsapott munkát kiadni a kezeim közül. Holnap hajnalban indulok ki külföldre, tehát már befejezni nem tudom. Viszont mikor hazaértem, már másnap szeretném  befejezni és feltenni a következő fejezetet. Tényleg sajnálom!
-Ashley



Zsuzsi írt egy listát, amelyben öt kedvenc női karakterét fogalmazta meg. A végén pedig írt négy embert, akik között én is benne voltam. Tehát:


5. Nincs.


4. Hermione Granger, Harry Potterből. Nekem ezt muszáj volt beleírnom, hiszen nemcsak ezen a könyvön nőttem föl, hanem a blogon is nagy szerepet játszik. Hermione-t nagyon megszerettem, és régebben úgymond példaképként tekintettem rá, mert attól, hogy sokat tanult, még ugyanolyan bátor, aki szembe mer szállni Voldemort-tal, és képes lenne bármit megtenni barátaiért.

3. Isobel Lanley, Nevermoreból. Nemrég olvastam ki ezt a könyvet, de borzalmasan megszerettem. Isobel egy nagyon jól megformázott karakter. Az elején azt hittem, hogy egy buta, gazdag picsa, mert pom-pom lány; legalábbis az embernek először ez jut eszébe. De aztán kellemeset csalódtam, mert Isobel egy talpraesett, bátor lány, aki bármit megtesz szeretteiért.

2. Clairy Fray, a hűha most akkor leírom az összes könyvet:D A Csontvárosból, Hamuvárosból, Üvegvárosból, Bukott angyalok városából,  Elveszett lelkek városából, és végül - még nem olvastam mert még sajna nem jelent meg - a Mennyei tűz városából. Clairy-t borzalmasan megszerettem, bár az első részben egyáltalán nem tartozott a kedvenceim közé. Legalábbis a könyv elején. Nem is tudom, hogy miért, talán mert Jace mellett olyan senkinek gondoltam. Majd később a véleményem róla teljesen megváltozott. Clairy bármit képes lenne megtenni Jacért,  még akkor is, mikor Jace nem volt teljesen magánál. Clairy bátor, talpraesett lány, akit nagyon megszerettem.

1. És akkor az első, aki nem más, mint Tris Pior. Még csak A beavatottat olvastam el és láttam filmben-mivel A lázadót majd csak jövőre láthatom:D - viszont annyira megszerettem. Bátor, talpraesett és bármit képes lenne megtenni azért, amit szeretne elérni. Így, mivel még csak az első könyvet olvastam el, többet nem tudnék róla mondani, de akkor is ő a kedvenc női karakterem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése