2015. február 8., vasárnap

Írói utószó

Drága Olvasóim!

Hát igen. Elérkeztünk ide is. Őszintén szólva voltak olyan pillanataim, mikor úgy döntöttem, hogy kész, vége, nem tudom befejezni a blogot. De aztán erőt vettem magamon, és a lehető legtöbbet próbáltam kihozni magamból.
Nélkületek nem sikerült volna! Ez a legelső blogom, és úgy érzem, hogy fantasztikus ez a bűvös 31-es szám. Nagyon köszönöm nektek!
Mikor elkezdtem a történetet, minden úgy volt eltervezve, hogy Harry nem éli túl. Volt mikor megváltozott erről a véleményem, aztán újra ugyanez maradt. Végül mégis úgy gondoltam, hogy nem akarok szomorú véget. 
Nagyon sok segítséget kaptam egyrészt Ammie-től ( aki a jelenlegi design egyik készítője), másrészt pedig Tőletek!


Hálás vagyok még Isobel A. Gross-nak a csodálatos trailerért! Az előző fejléceket köszönöm Bella Everdeen-nek, Tina Malik-nak és a mostani csodás design-t Angel S. -nel és Ammie B.-nek! Kimondhatatlanul hálás vagyok mindenért!

Egy kis ízelítőt mutatok a következő blogomról:

Statisztika:
- 31 rendszeres olvasó
- 20 komment
- 12 rész + epilógus + prológus
- 8 díj ( plusz néhány z mert néhányat nem tettem ki:/)
- 5 helyezés
- több mint 5000 oldalmegjelenítés

Tényleg mindent köszönök!

A BLOG BEFEJEZVE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése